Sok állami pénzt kap a bukdácsoló lovassport, ám az olimpián induló magyar lovak külföldiek lehetnek
A támogatások részletei egyelőre titkosak. A hazai lósportot irányító szövetség élére Mészáros Lőrinc embere, Vida József érkezhet.
A támogatások részletei egyelőre titkosak. A hazai lósportot irányító szövetség élére Mészáros Lőrinc embere, Vida József érkezhet.
Bezárásra kényszerülhet a lovardák egy része, rohamosan apad a lóállomány, a lovasoktatás lassan megfizethetetlen. Az olimpiai lovassportot azonban alaposan kistafírozta a kormány, bár a támogatás összegén kívül erről szinte semmit nem árulnak el.
Már a jövő év első felében bevezetnék az autópálya-matricához hasonló megoldást.
Ez Lázár János építési és közlekedési miniszter hétfői bizottsági beszámolójából derült ki.
Ezúttal a Lechner Tudásközpont feladatainak nagy részét veszi át közvetlenül az Építési és Közlekedési Minisztérium.
A miniszter véleménye nem változott, évek óta hangoztatja, hogy nem tetszik neki a Mol Campus.
Egyszerre hét helyettes államtitkárt neveztek ki az – új nevén – Építési és Közlekedési Minisztériumba (ÉKM), Lantos Csaba új energiaügyi miniszterről viszont továbbra sem tudni, kivel fog dolgozni.
Petíciókkal ostromolják polgármesterek és civilek a közlekedési tárca új vezetőjét, mert több ezer család életét nehezíti meg a MÁV és a Volánbusz december 11-étől életbe lépő új menetrendje. De ez csak az egyik zavaros ügy a Palkovics László és Vitézy Dávid távozása után átalakuló távolsági közlekedésben.
Az ingázók utazási ideje reggel és este is minimum fél órával hosszabb lesz.
Egy éve indult el a tramtrain, de az évfordulón több járat is kimaradt, van, amelyiket villamossal kénytelenek pótolni.
Ennek ellenére azt ígéri a miniszter, hogy mindent megadnak majd "a nemzet fővárosának" is.
A miniszter beszélt Vitézy Dávid és Süli János lemondásáról is.
Az állami vagyon felügyelőjeként Nagy Márton is átrendezésbe kezdett.
Az országgyűlés kormánypárti többsége megszavazta a kivételes eljárást, amelynek segítségével 24 órán belül lehet törvényt hozni.
Az építési és beruházási miniszter sajtótájékoztatót tartott Gyulán, amin a szankciós nemzeti konzultáción való részvételre buzdított. Felsorolt néhány jól ismert kormányzati kommunikációs panelt, majd “lehetőségmegyének” nevezte Békés megyét.
Lázár János előbb nyár elején kilőtte az államtitkár alól a frissen gründolt állami cégét, majd decembertől az ő tárcájánál landol a Technológiai és Ipari Minisztérium feldarabolásával a Vitézy által felügyelt közlekedési terület is, amihez utóbbi, úgy tűnik, nem kíván asszisztálni.
Úgy tűnik, jegeli a Galvani-híd projektjét a Lázár János vezette minisztérium.
A válság miatt leáll minden még el nem kezdett beruházás, az ország házának felújítása sem kivétel.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.